Великий трактор для будь-якої роботи. Fendt 900 Vario G6 неймовірний у всьому. Завдяки втіленим в ньому новаторським рішенням ви будете готові до будь-яких щоденних викликів. І зараз, і в майбутньому. У новому Fendt 900 Vario G6 використовуються новітні технології, котрі зроблять вашу роботу економічнішою. При повній вихідній потужності двигунів MAN в 415 к.с.
Модель | Двигун | Кіл-ть циліндрів | Робочий об'єм, см3 |
Номінальна потужність (кВт/к. с.) (ECE R 120) |
Трансмісія |
930 Vario | MAN | 6 | 9037 | 217 / 296 |
Бесступенчатая коробка передач VarioDrive |
933Vario | 239 / 326 | ||||
936 Vario | 261 / 355 | ||||
939 Vario | 283 / 385 | ||||
942 Vario | 305 / 415 |
Модель | Двигун | Робочий об'єм, см3 |
Номінальна потужність (к. с.) |
930 Vario | MAN | 9037 | 296 |
933 Vario | 326 | ||
936 Vario | 355 | ||
939 Vario | 385 | ||
942 Vario | 415 |
Двигун
Двигун: постійне прагнення до досконалості
Трактор оснащений високоефективним двигуном МAN, 6-циліндровий рядний двигун забезпечує потужність від 296 до 415 кінських сил. Він відрізняється від інших завдяки високій питомій потужності, контрастує з його компактною і легкою конструкцією. Система Common Rail з тиском уприскування до 2500 бар і турбонагнітачем з турбіною змінної геометрії (VGT) видає потужність рівномірно і динамічно навіть на низьких оборотах. Планові міжсервісний інтервали всіх компонентів двигуна становлять 1000 робочих годин.
Трансмісія
Варіатор VarioDrive встановлює світові стандарти для трансмісій протягом більш ніж 20 років. Новітня система повного приводу робить Fendt 900 Vario трактором номер один.
Fendt VarioDrive Забезпечує безступінчасте перемикань та дінамічне пересування на будьякій швідкості від 0,02 км / год до 60 км / год. Передній та задній мости оснащені окремий приводами. Завдяк муфті полного приводу з Розумна управлінням крутний момент розподіляється между двома мостами відповідно до спожи. Потужність автоматично передається до того мосту, Який має краще зчеплення з поверхнею.
Гідравлічна система
Завдяки модульній гідравлічній системі для усіх розмірів муфт, Fendt 900 Vario G6 може керувати незліченною кількістю устаткування. Система одночасно забезпечує ідеальний тиск і витрату мастила для декількох споживачів.
Універсальна система з'єднань Fendt 900 Vario G6 вже має високу продуктивність гідравлічної системи 165 л/мін і 140 л/мін в стандартній комплектації. Корпус муфти дозволяє використати різні розміри муфти : 1/2, 3/4 і 5/8" FFC (муфта з плоским торцем). Третій і четвертий гідророзподільник у поєднанні з 3/4 і 5/8 дюймовою муфтою FFC можуть поставлятися з продуктивністю до 170 л / хв. Усі з'єднання можуть бути замінені і з'єднані під тиском з обох боків (DCUP).
Подвійна потужність. Окрім чутливих до навантаження насосів продуктивністю 165 л/мін або 220 л/мін, Fendt 900 Vario G6 може комплектуватися гідросистемою з продуктивністю 430 л/мін при особливо високих вимогах до гідравліки. Існує два незалежні контури: один з продуктивністю 220 л, а другий насос - 210 л. Таким чином, два насоси забезпечують одночасно декілька споживачів і можуть керуватися шістьма клапанами ззаду і одним клапаном спереду. Система муфт має велику кількість переваг. З одного боку, гнучка система дозволяє швидко міняти устаткування незалежно від розміру муфт,з іншого боку, парк машин може бути поступово адаптований до високопродуктивних гідророзподільників. Крім того, перевагою машини є плоскі торцеві з'єднання великого діаметру (5/8 дюймів) для збільшеної продуктивності, герметичності і високої ефективності шляхом зниження втрати тиску, простого очищення і збільшення терміну експлуатації за рахунок зниження рівня забруднення. Усі гідророзподільники мають функцію відключення без втрати тиску.
Гідравліка для Fendt 900 Vario G6
Переваги двоконтурної гідравліки очевидні: зниження витрати палива за рахунок зниження втрат на клапанах обмеження тиску, і зниження нагріву мастила.
При необхідності, муфти просто угвинчуються у блок і можуть бути швидко замінені для роботи з різним устаткуванням
Подача мастила в залежності від потреби
Два насоси, кожен по своєму контуру, подають відповідним споживачам необхідний об'єм мастила і тиск. Вентилятор на пневматичній сівалці, наприклад, вимагає високого потоку, але при низькому тиску, тоді як інша частина споживачів, таких як кермо, зчеплення, шасі або маркери вимагають високого тиску мастила при низькій швидкості потоку.
Устаткування Fendt 900 Vario G6 може за бажанням клієнта індивідуально встановлюватися і зніматися. Наприклад, гідророзподільники, заднє навішування, Power Beyond, розетка ISOBUS, МОМ.
Fendt Vario 900 G6 пропонує необхідний хвостовик для будь-якого устаткування. | Муфти DCUP дозволяють зробити з'єднання під тиском з двох сторін. Важіль скидання тиску дозволяє легко здійснити з'єднання. | Заслінки клапанів, що Самозакрывающиеся, захищають від попадання забруднень і дозволяють виконувати з'єднання однією рукою. |
Комфорт оператора
Кабіна Fendt 900 Vario G6 - це місце де усі оператори, можуть досягти високої продуктивності трактора при мінімальних зусиллях.
Переваги:
- Збільшена обзорность
- Пасажирське сидіння Comfort
- Комфортабельна 4-х точкова пневмопідвіска кабіни
- Багатофункціональний підлокітник
- Похила передня панель
- Клімат-контроль
- Камера переднього обзору
- Реверсивний пост
- Эргономічне розміщення речових відсіків
Навігація і системи телеметрії
Автоматичне рульове керування VarioGuide
VarioGuide дозволяє повністю зосередитися на керуванні навісним обладнанням. Це підвищує продуктивність і позитивно позначається на загальній якості робіт, навіть в умовах поганої видимості. Окрім супутників системи GPS США VarioGuide, керований за допомогою терміналу Varioterminal, може використовувати російську супутникову систему ГЛОНАСС і підтримує заплановану європейську систему Галілео. Паралельне використання кількох систем гарантує високу надійність автоматичного рульового керування.
Робить більше за допомогою VarioGuide
За допомогою VarioGuide можна зменшити перекриття смуг, що дозволить заощадити час та гроші. Автоматичне рульове керування дозволяє заощадити приблизно шість відсотків палива і матеріалів (насіння та добрив). Оператори можуть легко контролювати свою установку на карті терміналу Varioterminal. Це дозволяє досягати оптимальних результатів та максимально використовувати можливості свого трактора навіть уночі і в умовах поганої видимості.
VarioGuide – проста система навігації
VarioGuide – економічне рішення для сільського господарства – молочних ферм, багатогалузевих або плодівницьких господарств, де потрібна недорога система навігації здебільшого для обробки ґрунту. Ця система вбудовується у Varioterminal і забезпечує точність +/- 20 см.
Сучасне керування завданнями за допомогою VarioDoc
Документація – найважливіша основа управління фермою у сільськогосподарському бізнесі. За допомогою VarioDoc можна здійснювати запис важливих даних з мінімальними зусиллями, документувати у польовому записі й оперативно аналізувати. Varioterminal дозволяє вводити всю важливу інформацію на полі, тому додаткова обробка в офісі зводиться до мінімуму. Причому це діє і у зворотний бік – завдання можна створювати на комп'ютері і переносити в термінал.
Телеметрична система AgCommand™
AgCommand™ – це міжбрендове телеметричне рішення від AGCO Corporation. При підключенні трактора Fendt до системи AgCommand™ відбувається автоматична реєстрація таких даних:
- витрата палива, л/га;
- швидкість, км/год;
- обороти двигуна, об/хв;
- вимоги до тягового зусилля, Н;
- положення заднього механізму навішування, %;
- положення переднього механізму навішування, %;
- частота обертання заднього МВП;
- лічильник хронометражу робочих режимів;
- зовнішня температура повітря, °C;
Документація VarioDoc
VarioDoc забезпечує бездротову передачу даних з терміналу Varioterminal у польову базу даних. Нема потреби записувати дані, на кшталт назви поля та поточної культури, використаних вхідних матеріалів та їхньої кількості, оператора та ін., на накопичувач. VarioDoc Pro постійно реєструє положення та параметри машини, а передавати дані можна мобільною мережею.
За допомогою керування на розворотній смузі Variotronic оператори можуть створювати та зберігати послідовності кроків на розворотній смузі – як під час руху, так і на місці. Налаштування керування двигуном та коробкою передач, гідравлічними клапанами, переднім та заднім механізмом навішування, переднім та заднім МВП, а також автоматичною системою рульового
Розворотна смуга
За допомогою керування на розворотній смузі Variotronic оператори можуть створювати та зберігати послідовності кроків на розворотній смузі – як під час руху, так і на місці. Налаштування керування двигуном та коробкою передач, гідравлічними клапанами, переднім та заднім механізмом навішування, переднім та заднім МВП, а також автоматичною системою рульового керування та відповідними окремими функціями здійснюються через систему керування на розворотній смузі, їх можна легко викликати з пам'яті.
У стандартну комплектацію трактора 900 Vario входить система керування на розворотній смузі VariotronicTI, яка гарантує виконання останнього розвороту так само точно, як і найпершого. Дані VariotronicTI чітко відображені на терміналі Varioterminal. Це заощадить вам час на розворотній смузі та попередить можливі експлуатаційні помилки протягом довгих робочих змін
Керування навісним обладнанням з системою ISOBUS
Керування навісним обладнанням ISOBUS ідеально інтегроване у термінали Varioterminal 7 та Varioterminal 10.4 (окрім версії Power). Керування навісним обладнанням здійснюється за допомогою терміналу та джойстика, додатковий термінал непотрібний. У повноекранному режимі Varioterminal перетворюється на повнофункціональний термінал ISOBUS.
SectionControl
Нова функція SectionControl дає можливість автоматично керувати секціями за сигналом GPS, залежно від необхідного ступеня перекриття. При використанні обприскувачів, розкидачів добрив та висівних апаратів з підтримкою ISOBUS можна задавати до 24 секцій. Це забезпечує високу точність результатів та економить посівний матеріал, добрива чи пестициди унаслідок виключення повторного внесення або обробки ділянок за межами поля. До того ж це полегшує роботу операторів як вдень, так і вночі.