За підсумками 2018 року Fendt знову став найсильнішим брендом сільськогосподарської техніки в Німеччині. Як повідомляє прес-служба компанії, про це свідчать результати опитування, проведеного Німецьким сільськогосподарським товариством DLG.
У п'ятий раз з 2014 року DLG провела телефонне опитування, щоб дізнатися у 700 провідних фермерів, що вони думають про сільськогосподарських компаніях з точки зору сили і лояльності бренду, впізнаваності бренду і позиціонування.
«В категорії сільськогосподарського обладнання Fendt знову зайняв першу позицію, як і в минулому році. Бренд лідирує в трьох з чотирьох категорій в індексі іміджу бренду - з явним відривом від конкурентів », - кажуть експерти DLG.
«Ми раді, що фермери знову оцінили нас як кращий бренд в галузі в цьому незалежному опитуванні. Після запуску нашої лінійки Fendt Full-Line і виведення на ринок наших нових продуктів завоювати найвищу визнання бізнесу в області сільськогосподарського обладнання стає справою честі », - підкреслив Роланд Шмідт, віце-президент з маркетингу Fendt.
Щоб отримати більш точні результати, Німецьке сільськогосподарське товариство DLG включило в дослідження цього року більше великих підприємств (понад 1000 га оброблюваної землі), ніж в попередні роки. Таким чином, середня посівна площа в опитаних господарствах зросла до 322 га. «Fendt зберігає перше місце в усіх трьох категоріях господарств - як малих, менш 100 га, так середніх - 250-500 га і великих - більше 1000 га», - йдеться в звіті.
Цікаво, що в цей раз DLG також врахувала вік опитаних фермерів. І Fendt назвали найкращим брендом керівники господарств молодого і середнього віку (30-50 років).