500 к.с. для вашого комфорту – Fendt 1000 Vario
Великий. Потужний. Унікальний. Розроблений на основі передових технологій Fendt. Відчуйте реальну потужність, відмінні тягові характеристики, віртуозне керування та інтелектуальний зв'язок з новим Fendt 1000 VARIO.
Модель | Двигун | Кіл-ть циліндрів | Робочий об'єм, см3 | Номинальна потужність, кВт/к.с. (EC 97/68 при 1500-1700 rpm) |
Трансмісія |
Fendt 1038 | MAN | 6 | 12419 | 291/396 | Безступенева коробка передач VarioDrive TA 400 |
Fendt 1042 | 320/435 | ||||
Fendt 1046 | 350/476 | ||||
Fendt 1050 | 380/517 |
Модель | Двигун | Робочий об'єм, см3 | Номинальна потужність, к.с. |
Fendt 1038 | MAN | 12419 | 396 |
Fendt 1042 | 435 | ||
Fendt 1046 | 476 | ||
Fendt 1050 | 517 |
Відеоогляди
Пропонуємо Вам неперевершену потужність - Fendt Vario 1000 | |
Fendt 1000 Vario - розроблений на основі нових і передових технічних рішеннях, використовує увесь свій потенціал як для виконання важких польових робіт, так і для інших стандартних операцій. Має унікальну систему повного приводу, а також інтелектуальну систему баластування і регулювання тиску в шинах, що гарантують максимальні тягові характеристики у будь-якій ситуації, разом з відмінною маневреністю. | |
Переваги Fendt Vario Drive | |
Fendt Vario - це безступінчатий динамічний привід з великим тяговим зусиллям при швидкостях від 0,02 до 60 км/год. Новий привід Fendt 1000 Vario спеціально розроблений для реалізації високої потужності двигуна у будь-якій ситуації, при максимальній економії палива і виконанні робіт за мінімальний час. Fendt VarioDrive - це перша система повного приводу, яка управляє переднім і заднім мостом самостійно, тобто без обов'язкового контролю оператора. |
Двигун
Трактор оснащений високоефективним шестициліндровим двигуном MAN. Двигун має об'єм 12,4 літра з системою безпосереднього уприскування палива CommonRail з високим тиском уприскування – 1800 бар, і є дуже ефективним, забезпечує високий крутний момент у діапазоні низьких оборотів двигуна максимальний крутний момент Fendt 1050 Vario становить 2400 Нм при 1100 об/хв – машина ідеально підходить для важких робіт. Трактор досягає максимальної швидкості 60 км/год лише при +1450 об/хв, і 40 км/год при 950 об/хв в економному режимі.
Трансмісія
Безступінчаста трансмісія Vario встановлює світові стандарти для трансмісій протягом більш ніж 20 років. Новітня система повного приводу робить Fendt 1000 Vario трактором номер один.
Fendt Vario – це безступінчастий динамічний привід з великим тяговим зусиллям при швидкостях від 0,02 до 60 км/год. Новий привід Fendt 1000 Vario спеціально розроблений для реалізації високої потужності двигуна у будь-якій ситуації, незалежно від умов. Fendt VarioDrive – це перша система повного приводу, яка керує переднім і заднім мостом самостійно.
Fendt VarioDrive дозволяє регулювати розподіл крутного моменту між передньою та задньою віссю. Крутний момент розподіляється незалежно. За допомогою системи управління повного приводу, за необхідності, крутний момент може бути перерозподілений між мостами завдяки системі Fendt Torque Distribution.
Нові гідростати високої ємності 370 см забезпечують дуже високу ефективність трансмісії.
Гідравлічна система
Завдяки модульній гідравлічній системі для всіх розмірів муфт, Fendt 1000 Vario може управляти незліченною кількістю обладнання. Система одночасно забезпечує ідеальний тиск та витрату мастила для кількох споживачів.
Універсальна система з'єднань Fendt 1000 Vario вже має високу продуктивність гідравлічної системи 165 л/хв та 140 л/хв у стандартній комплектації. Корпус муфти дозволяє використовувати різні розміри муфти: 1/2, 3/4 та 5/8“ FFC (муфта з плоским торцем). Третій та четвертий гідророзподільник у поєднанні з 3/4 і 5/8 дюймовою муфтою FFC можуть поставлятися з продуктивністю до 170 л/хв. Усі з'єднання можуть бути замінені та з'єднані під тиском з обох сторін (DCUP).
Подвійна міць. Окрім чутливих до навантаження насосів продуктивністю 165 л/хв або 220 л/хв, Fendt 1000 Vario може комплектуватися гідросистемою з продуктивністю 430 л/хв за особливо високих вимог до гідравліки. Існує два незалежних контури: один з продуктивністю 220 л, а інший насос – 210 л. Таким чином, два насоси забезпечують одночасно кілька споживачів та можуть керуватися шістьма клапанами ззаду та одним клапаном спереду. Система муфт, що має велику кількість переваг з одного боку, гнучка система дозволяє швидко міняти обладнання незалежно від розміру муфт. З іншого боку, парк машин може бути поступово адаптований до високопродуктивних гідророзподільників. До того ж перевагою машини є плоскі торцеві з'єднання великого діаметра (5/8 дюймів) для збільшеної продуктивності, герметичності та високої ефективності через зниження втрати тиску, простого очищення та збільшення терміну експлуатації завдяки зниженню рівня забруднення. Усі гідророзподільники мають функцію відключення без втрати тиску.
Гідравліка для Fendt 1000 Vario
Переваги двоконтурної гідравліки очевидні: зниження витрати палива завдяки зниженню втрат на клапанах обмеження тиску, і зниження нагрівання мастила.
За необхідності, муфти просто угвинчуються у блок і можуть бути швидко замінені для роботи з різним обладнанням
Подача мастила залежно від потреби
Два насоси, кожен по своєму контуру, подають відповідним споживачам необхідний об'єм мастила і тиск. Вентилятор на пневматичній сівалці, наприклад, потребує високого потоку, але за низького тиску, разом з тим інша частина споживачів, зокрема кермо, зчеплення, шасі або маркери потребують високого тиску мастила за низької швидкості потоку.
Обладнання Fendt 1000 Vario може за бажанням клієнта індивідуально доукомплектовуватися та зніматися. Наприклад, гідророзподільники, задня навіска, Power Beyond, розетка ISOBUS, МВП.
Fendt Vario 1000 пропонує необхідний хвостовик для різного обладнання. | Муфти DCUP дозволяють виконати з'єднання під тиском з двох сторін. Важіль скидання тиску дозволяє легко здійснити з'єднання. | Самозакриваючі заслінки клапанів захищають від попадання забруднень і дозволяють виконувати з'єднання однією рукою. |
Комфорт оператора
Кабіна Fendt 1000 Vario – це місце де всі оператори можуть досягти високої продуктивності трактора доклавши мінімальних зусиль.
Переваги:
- Збільшена оглядовість
- Пасажирське сидіння Comfort
- Комфортабельна 4 точкова пневмопідвіска кабіни
- Багатофункціональний підлокітник
- Похила передня панель
- Клімат-контроль
- Камера переднього огляду
- Реверсивний пост
- Ергономічне розташування речових відсіків
Технічні характеристики
МОДЕЛЬ | 1038 | 1042 | 1046 | 1050 |
Двигун | MAN | |||
Номінальна потужність, кВт/к.с. (EC 97/68 при 1500-1700 rpm) | 291/396 | 320/435 | 350/476 | 380/517 |
Кіл-ть циліндрів | 6 | |||
Рабочий об'єм, см3 | 12419 | |||
Паливний бак, л | 800 | |||
Трансмісія та ВОМ | ||||
Тип | Безступенева коробка передач VarioDrive TA 400 | |||
Максимальна швидкість руху, км/год | до 60 | |||
Задній ВОМ, об/хв | 1000/1000E | |||
Передній ВОМ, об/хв | 1000 | |||
Гідравліка | ||||
Подача насоса (200 бар), л/хв | 169 (опція 228 / 430 ) | |||
Тип управління | EPC | |||
Механізм триточкового навішування | ||||
Макс. вантажопідйомність заднього механізму навішування на тяговому брусі, даН | 12,920 | |||
Макс. вантажопідйомність переднього механізму навішування, даН | 5,584 | |||
Шини | ||||
Передні колеса | 710/60 R38 | |||
Задні колеса | 900/65 R46 | |||
Вага, розміри | ||||
Експлуатаційна маса без противаг, кг | близько 14 000 | |||
Габаритна ширина, мм | 2 950 | |||
Габаритная висота, мм | 3 606 |