Щоб фермери на 100% були задоволені результатами роботи своєї техніки, дилери повинні постійно тримати зв'язок з виробниками сільгосптехніки, отримуючи від них кращі матеріали і підтримку. Німецька асоціація LandBauTechnik e.V. за підсумками 2018 роки провела щорічне опитування підприємств Німеччини, які торгують технікою різних марок, і можна сміливо стверджувати - німецькі дилери Fendt повністю довіряють своєму бренду.
«Чудові результати« Барометра задоволеності дилерів» відображають високий рівень партнерства і співробітництва, який ми підтримуємо з нашими партнерами з продажу. Це також є ключовою умовою загального успіху на ринку в 2018 році », - каже Андреас Лоуел, глава департаменту з продажу Fendt в Німеччині.
Загальні результата. Джерело: LandBauTechnik eV
«В минулому році ми професійно і завчасно поінформували наших партнерів з продажу про нові продукти і стратегіях, щоб вони змогли ефективно спланувати і реалізувати свою стратегію на роздрібному ринку. Потім в серпні ми провели грандіозний День поля Fendt в Ваденбруні, щоб налагодити прямий контакт з клієнтами та дилерами Fendt, обмінятися інформацією і, звичайно, весело провести час ».
Проводячи дослідження, експерти LandBauTechnik e.V. задавали питання про 12 різних аспектах відносин між дилером і виробником. Fendt набрав найвищу оцінку серед усіх брендів по іміджу і публічного присутності - 17,4 з 20 можливих балів. Fendt також зайняв перше місце, коли дилерів запитали про продажі тракторів, післяпродажному обслуговуванні і гарантії, умови оплати, внесок в прибутковість, навчанні, управлінні, стратегії змін.