Valtra A95 - Agrospace
Для замовлення техніки або консультації:

Універсальний трактор серії А - міцна і маневрена машина. Завдяки невеликому розміру і хорошій маневреності він є незамінним для збирання врожаю, робіт в садових, лісових і комунальних господарствах.

Valtra A95
Для замовлення техніки або консультації:
МОДЕЛЬНИЙ РЯД
Модель Двигун Кіл-ть циліндрів Робочий об'єм, л Номінальна потужність, кВт/к.с. Трансмісія
Valtra A95 Agco Power 4 4,4 76/103 Повністю синхронізована трансмісія 12/12 з механічним човниковим
механізмом
Модель Двигун Робочий об'єм, л Номінальна потужність, кВт/к.с.
Valtra A95 Agco Power 4,4 76/103

Двигун

Двигуни серії Agco Power Citius розроблені для використання в складних умовах.

Основні характеристики і переваги двигуна:

  • Об'єм двигуна – 4,4 л
  • Мокрі гільзи циліндрів
  • Механічна система упорскування палива
  • Роторний насос Bosch VE
  • Низька витрата палива
  • Турбонаддув і проміжне охолодження наддувного повітря
  • Менш чутливий до низької якості палива
  • Ефективний і компактний повітряний фільтр
  • Міцна і надійна конструкція
  • Інтервал заміни масла становить 500 мотогодин
  • Низьке теплове навантаження - збільшений термін служби при експлуатації на низьких обертах
  • Еластичність - менша кількість перемикань передач
  • Призначений для експлуатації на дорогах загального користування
  • Міцна конструкція Agco Power (Sisu)
  • Сумісний з Біодизелем B100

Переваги двигунів з багатоступеневим уприскуванням

  • Паливо краще розпилюється і перемішується з повітрям, що забезпечує повне згоряння паливо-повітряної суміші. Багатоступеневе уприскування має на увазі впорскування невеликої кількості палива до і після основного вприскування, що сприяє зниженню вмісту в відпрацьованих газах оксидів азоту.
  • Багатоступеневе впорскування дозволяє знизити рівень шуму при згорянні і оптимізувати витрати палива

 

Трансмісія

Повністю синхронізована коробка передач (12 передач переднього ходу і 12 передач заднього ходу, від 0,9 до 40 км/ч) з механічним човниковим механізмом. Завдяки розташованим в одній площині колінчастого валу і валів коробки передач досягається виключно висока ефективність силової передачі.

 

 

1. Дводискове зчеплення
2. Синхронізований човниковий механізм
3. Головні передачі: 1, 2, 3 і 4
4. Діапазони: Н, М і LL
5. Муфта включення повного приводу
6. Двошвидкісний вал відбору потужності (ВВП)

УПРАВЛІННЯ ТРАНСМІСІЄЮ
• Зручно розташовані важелі перемикання
• Невеликий хід важеля між передачами
• Низький рівень шуму
• Перевірена і надійна конструкція
• Управління зчепленням за допомогою кнопки HiShift

 

Гідравлічна система

ВУ стандартну комплектацію гідросистеми тактора включається поворотна лінія, необхідна при використанні обладнання з власної гідросистемою. Управління першим і другим гідророзподільниками здійснюється одним чотирьохдіапазонним важелем. Другий важіль управляє третім гідророзподілювачем подвійної дії з можливістю регулювання потоку (опція). Макс. кількість гідророзподільників - 3 шт.

  • Трактор серії A має гідросистему з відкритим центром
  • Продуктивність насоса становить 55 л/хв
  • Система захищена двома легкодоступними фільтрами
  • Окрема масляна ванна для гідросистеми
  • Електронне управління заднім навісним пристроєм - Autocontrol.

Механізм навіски в базовій комплектації з електронною системою управління

  • Максимальна вантажопідйомність становить 32 кН
  • Нижні телескопічні тяги (стандартна комплектація)
  • Управління нижніми тягами з крил

 

 

 

 

 

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ НАВІСКОЮ AUTOCONTROL

1. Регулювання робочої глибини знаряддя
2. Перемикач опускання/підйому механізму навіски з фіксованим положенням
3. Регулювання швидкості опускання механізму навіски
4. Обмеження висоти підйому механізму навіски
5. Ручний підйом, опускання і фіксування в установленому положенні
6. Включення системи регулювання плавності ходу (Drive Balance Control)
7. Вимикач системи Autocontrol (об'єднане управління положенням і тягою)
8. Кнопка швидкого опускання механізму навіски
Система регулювання плавності ходу входить в стандартну комплектацію

 

 

Шасі

ЦЕНТРАЛЬНА ЧАСТИНА РАМИ

  • «H»-подібний паливний бак є частиною сталевої рами
  • Загальна ємність паливного бака - 103 літра (стандартне обладнання)
  • Паливний бак не перешкоджає доступу при обслуговуванні
  • Пласка нижня частина трактора
  • Високий дорожній просвіт
  • Низький центр ваги


 

Комфорт оператора

КАБІНА

Тонкі кутові стійки і дві повністю скляні двері забезпечують оператору чудовий круговий огляд, вхід і вихід з обох сторін.
Завдяки міцним сходам із самостійною очисткою і міцним поручням доступ до кабіни став ще більш безпечним.
Пласка підлога - легке підтримування чистоти.
При відкриванні дверей кабіни включається лампа освітлення, що підвищує зручність і безпеку

  • Поката лінія капота покращує огляд передньої зони
  • Велике заднє вікно (розташоване близько до оператора, що усуває невидимі зони)
  • Вихлопна труба поруч з правою
  • Висока ергономіка
  • Електронне управління трансмісією - HiShift
  • Встановлена камера заднього ходу

 

 

 

Технічні характеристики

Двигун
Модель AGCO POWER 44 DTA
Кількість циліндрів / охолодження 4
Об'єм (см3) 4,4
Максимальна потужність, кВт/к. с. 103
У режимі роботи двигуна, об/хв 2270
Макс. крутний момент (1450 об/хв) 360
У режимі роботи двигуна, об/хв 1400
Хід поршня, мм 108 х 120
Трансмісія Power Shuttle
Кількість передач, вперед / назад 12 / 12
Тип трансмісії Повністю синхронізована
Максимальна швидкість, км/год 40
Зчеплення подвійне
ВВП, об/хв 540 / 1000
Вага і розміри
Габаритна довжина, мм 4056
Габаритна ширина, мм 2175
Загальна висота кабіни, мм 2685
Колісна база, мм 2387
Кліренс, мм 457
Вага без противаг, кг 3680
Колеса передні 340/85R24 Petlas
Колеса задні 420/85R34 Petlas