Каталог

+38 (056) 372-51-24

+38 (056) 372-51-24

FENDT 900 G3 VARIO
Для замовлення техніки або консультації:

Fendt 900 Vario лідирують на ринку тракторів для великих господарств та підрядників з 1995 року. Розвиваючи максимальну вихідну потужність 360 к.с., новий 900 Vario може зробити ще більше, причому без надмірного навантаження – завдяки інтелектуальним технологіям.

Керування технікою Fendt – це більше, ніж просто керування трактором. Процес не потребує жодних зусиль навіть під час виконання найважчих робіт. Безступінчаста коробка передач Fendt Vario дозволяє забути про ступінчасті передачі й насолоджуватися ефективністю роботи на тракторах різної потужності – від Fendt 200 Vario до Fendt 1000 Vario. Трактори Fendt встановлюють стандарти високої якості виконання та комфорту водіння для сільськогосподарської техніки. Неважливо, як довго ви експлуатуєте машину – з кожним днем ваш трактор доводить: лідери обирають Fendt.

FENDT 900 G3 VARIO
Для замовлення техніки або консультації:
МОДЕЛЬНИЙ РЯД
Модель Двигун Кіл-ть циліндрів Робочий об'єм, см3

Номінальна

потужність (кВт/к. с.)

(EC 97/68)

Трансмісія
927 Vario Deutz 6 7750 199 / 270

Безступенева коробка передач 

Vario ML 260

930 Vario 221 / 300
933 Vario 243 / 330
936 Vario 265 / 360

 

Модель Двигун Робочий об'єм, см3

Номінальна

потужність (к. с.)

927 Vario Deutz 7750 270
930 Vario 300
933 Vario 330
936 Vario 360

Двигун

Двигун і трансмісія: постійне прагнення до кращого

Розвиваючи максимальну вихідну потужність 360 к.с, трактори Fendt 900 Vario вирізняються високою продуктивністю.

6-и циліндровий двигун Deutz з акумуляторною паливною системою уприскування високого тиску та робочим об'ємом 7,8 л забезпечує небачене тягове зусилля, а високий тиск уприскування 2000 бар гарантує прекрасне розпилення паливної суміші й високу інтенсивність її згоряння у двигуні. Два турбонагнітачі забезпечують чудову динаміку й одночасно дозволяють знизити витрату палива, водночас крива крутного моменту плавно заокруглюється у низькому швидкісному діапазоні, завдяки чому збільшується потужність. Окрім того, двигун має широкий діапазон постійної потужності, що позитивно позначається на його ефективності, дозволяючи зменшити номінальні обороти до 2100 об/хв.

 

 

 

Фільтр грубої очистки палива робить пуск упевненішим.

За низьких температур навколишнього середовища фільтр грубої очистки палива подає підігріте паливо безпосередньо до системи уприскування, а не зливає назад у бак. Це робиться доти, поки дизельне паливо не досягне відповідної температури. Тому процес уприскування дуже надійний.

 

 

 

Сталеві поршні

Поршні в циліндрах Fendt 900 Vario виготовлені з високоякісної сталі. Вони вирізняються високою стабільністю і тривалим терміном служби.   

 

 

 

Потужний реверсивний вентилятор

Реверсивний вентилятор 900 Vario очищує саме стільки, скільки необхідно, прагнучи звести цикли очищення до мінімуму. Вентилятор може автоматично змінювати напрямок повітряного потоку, завдяки чому охолоджувальні елементи добре продуваються. Особливості: залежно від потреб в охолодженні регулюється положення лопатей вентилятора, разом з тим підвищуючи ефективність охолодження. Це позитивно впливає на витрату палива.

 

 

 

Трасмісія

Безступінчаста коробка передач Vario ML 260

Безступінчасті коробки передач ML 260 протягом десятиліть доводять свою високу ефективність та прекрасні експлуатаційні якості. Оператори завжди мають можливість працювати з оптимальною швидкістю, що допомагає досягти істотної економії палива.

Безступінчастий привід має низку автоматичних функцій, які додатково оптимізують координацію двигуна та коробки передач, знижуючи навантаження на оператора.

Коробка передач Fendt Vario – гідрооб'ємно-механічна, з дільником потужності. У разі підвищенні швидкості збільшується частка механічної потужності, що передається через планетарну передачу. Гідростати повертаються на 45 градусів і вирізняються високою максимальною робочою потужністю (550 бар), що гарантує виняткову ефективність.

Уже багато років тому безступінчасті коробки передач довели свою високу ефективність та прекрасні експлуатаційні якості, завдяки чому вони користуються підвищеною популярністю. Оператори завжди мають можливість працювати з оптимальною швидкістю, що допомагає досягти істотної економії. Ви економите цінний робочий час у різних операціях через збільшення охоплюваної площі й підвищуєте свій прибуток завдяки низькій витраті палива.

Ідеальні налаштування режимів руху

Завдяки інтелектуальним попереднім налаштуванням виконувати роботу стало дуже просто. Скажімо, обороти двигуна та швидкість круїз-контролю можна запрограмувати у Varioterminal і легко активувати під час роботи за допомогою багатофункціонального джойстика – наприклад, це особливо зручно для роботи з МВП. До того ж різні стратегії руху можна також адаптувати для різних операцій з урахуванням індивідуальних преференцій. Водій може регулювати швидкість за допомогою педалі акселератора з двома режимами прискорення або джойстиком з чотирма режимами прискорення.

Безступінчаста ефективність

Коробка передач на топових моделях потужністю понад 330 к.с. розрахована на найвищі навантаження. У ній розміщений комплект з чотирьох планетарних передач, що оптимізує передачу потужності та підвищує міцність.

Підсилення картера

Картер коробки передач Vario ML 260 підсилений. Він витримує вищий тиск і задовольняє підвищені вимоги.

 

Автоматичне регулювання максимальної вихідної потужності

Трактор регулює граничне навантаження повністю автоматично і коригує обороти двигуна відповідно до превалюючих робочих умов у межах заданого швидкісного діапазону. Таким чином досягається ідеальна координація двигуна і коробки передач, що означає дуже низьку витрату палива.

 

 

Гідравлічна система

Гідропривід робочого обладнання

  • Гідророзподільники для керування приводами двосторонньої дії: до 6 для заднього обладнання і до 2 — для переднього.
  • Висока витрата мастила — 100 л/хв.
  • 1 гідророзподільник на витрату 140 л/хв (на замовлення).
  • З'єднання для зовнішнього гідрообладнання (Power Beyond) з патентованим регулятором тиску (на замовлення).
  • Подвійні швидкороз'ємні з'єднання для підключення під тиском.
  • Об'єм гідравлічного мастила 87 л.

Прості у використанні й чутливі органи керування на джойстику, важелі хрестоподібного ходу та підлокітнику.
Компактна конструкція, що забезпечує зручний доступ та простоту підключення.

Шасі

Подвеска передней оси

Незалежна гідропневматична підвіска передньої осі тракторів Fendt 900 Vario з автоматичним вирівнюванням та навантаженням до 8-ми тонн дозволяє отримати ефективність

реалізації тягового зусилля та безпеку навіть за максимальної швидкості у 60 км/год (всього при 1750 об/хв). Для належного рівня безпеки трактор додатково оснащується ABS та унікальною системою динамічної стабілізації Fendt (FSC). 

Індивідуальна гідропневматична підвіска коліс обладнана мостом зі здвоєним поперечним важелем, що оптимізує кут повороту керованих коліс. Повністю автоматичний механізм вирівнювання гарантує однаковий хід підвіски з обох боків (навантаження на передній міст до восьми тонн). Окрім того, увесь діапазон підвіски можна регулювати вручну. У шарнірах і підшипниках немає точок змащення, тому вони не обслуговуються.

 

 

 

Комбінована система рульового керування VarioActive

Комбінована система рульового керування VarioActive підвищує передавальне число рульового механізму. Вона адаптується до переміщення елементів рульового керування і швидкості руху. Це надзвичайно зручно під час руху на розворотній смузі.

 

 

 

 

Система динамічної стабілізації (FSC)

При швидкості руху понад 20 км/год система динамічної стабілізації Fendt (FSC) блокує компенсацію між правою та лівою сторонами машини, піднімаючи на абсолютно новий рівень точність керування, стійкість під час руху і безпеку при гальмуванні. Якщо швидкість руху знову падає нижче 15 км/год, компенсація між лівою та правою сторонами відновлюється, що гарантує найкращий контакт з поверхнею.

Fendt VarioGrip Pro

VarioGrip — це інтегрована система Fendt для регулювання тиску у шинах. Тиск у шинах можна регулювати через Varioterminal для роботи в полі або руху по дорогах у діапазоні від 0,6 до 2,5 бара. Система регулювання тиску у шинах VarioGrip швидко і повністю автоматично коригує тиск, навіть під час руху з максимальною швидкістю. VarioGrip не лише економить паливо, а й підвищує тягове зусилля завдяки збільшенню плями контакту. Окрім того, зниження тиску повітря допомагає зберегти ґрунт.

 

 

 

 

Комфорт оператора

Простора кабіна трактора Fendt 900 Vario об'ємом 3,5 м3 – рай для оператора. Автоматичний кондиціонер гарантує незмінно комфортну температуру, а підігрів сидіння у холодну пору доби подарує додатковий комфорт. Багатошарове армоване лобове скло підвищує безпеку як водія, так і пасажирів. Пневматична підвіска кабіни знижує вібрації до мінімуму, покращуючи рух. Поєднання підвісок переднього мосту та кабіни, яка додатково оснащується активною підвіскою для сидіння оператора, – унікальне рішення для стандартних тракторів.

Навігація і системи телеметрії

Автоматичне рульове керування VarioGuide

VarioGuide дозволяє повністю зосередитися на керуванні навісним обладнанням. Це підвищує продуктивність і позитивно позначається на загальній якості робіт, навіть в умовах поганої видимості. Окрім супутників системи GPS США VarioGuide, керований за допомогою терміналу Varioterminal, може використовувати російську супутникову систему ГЛОНАСС і підтримує заплановану європейську систему Галілео. Паралельне використання кількох систем гарантує високу надійність автоматичного рульового керування.

Робіть більше за допомогою VarioGuide

За допомогою VarioGuide можна зменшити перекриття смуг, що дозволить заощадити час та гроші. Автоматичне рульове керування дозволяє заощадити приблизно шість відсотків палива і матеріалів (насіння та добрив). Оператори можуть легко контролювати свою установку на карті терміналу Varioterminal. Це дозволяє досягати оптимальних результатів та максимально використовувати можливості свого трактора навіть уночі і в умовах поганої видимості.

VarioGuide – проста система навігації

VarioGuide – економічне рішення для сільського господарства – молочних ферм, багатогалузевих або плодівницьких господарств, де потрібна недорога система навігації здебільшого для обробки ґрунту. Ця система вбудовується у Varioterminal 7 і забезпечує точність +/- 20 см. Зверніть увагу, що VarioGuide неможливо модернізувати для підвищення точності.

 

Сучасне керування завданнями за допомогою VarioDoc

Документація – найважливіша основа управління фермою у сільськогосподарському бізнесі. За допомогою VarioDoc можна здійснювати запис важливих даних з мінімальними зусиллями, документувати у польовому записі й оперативно аналізувати. Varioterminal дозволяє вводити всю важливу інформацію на полі, тому додаткова обробка в офісі зводиться до мінімуму. Причому це діє і у зворотний бік – завдання можна створювати на комп'ютері і переносити в термінал.

 

 

 

 

Телеметрична система AgCommand™

AgCommand™ – це міжбрендове телеметричне рішення від AGCO Corporation. При підключенні трактора Fendt до системи AgCommand™ відбувається автоматична реєстрація таких даних:

  • витрата палива, л/га;
  • швидкість, км/год;
  • обороти двигуна, об/хв;
  • вимоги до тягового зусилля, Н;
  • положення заднього механізму навішування, %;
  • положення переднього механізму навішування, %;
  • частота обертання заднього МВП;
  • лічильник хронометражу робочих режимів;
  • зовнішня температура повітря, °C;

Документація VarioDoc

VarioDoc забезпечує бездротову передачу даних з терміналу Varioterminal у польову базу даних. Нема потреби записувати дані, на кшталт назви поля та поточної культури, використаних вхідних матеріалів та їхньої кількості, оператора та ін., на накопичувач. VarioDoc Pro постійно реєструє положення та параметри машини, а передавати дані можна мобільною мережею.

За допомогою керування на розворотній смузі Variotronic оператори можуть створювати та зберігати послідовності кроків на розворотній смузі – як під час руху, так і на місці. Налаштування керування двигуном та коробкою передач, гідравлічними клапанами, переднім та заднім механізмом навішування, переднім та заднім МВП, а також автоматичною системою рульового

 

Розворотна смуга

За допомогою керування на розворотній смузі Variotronic оператори можуть створювати та зберігати послідовності кроків на розворотній смузі – як під час руху, так і на місці. Налаштування керування двигуном та коробкою передач, гідравлічними клапанами, переднім та заднім механізмом навішування, переднім та заднім МВП, а також автоматичною системою рульового керування та відповідними окремими функціями здійснюються через систему керування на розворотній смузі, їх можна легко викликати з пам'яті.

У стандартну комплектацію трактора 900 Vario входить система керування на розворотній смузі VariotronicTI, яка гарантує виконання останнього розвороту так само точно, як і найпершого. Дані VariotronicTI чітко відображені на терміналі Varioterminal. Це заощадить вам час на розворотній смузі та попередить можливі експлуатаційні помилки протягом довгих робочих змін.

 

Керування навісним обладнанням з системою ISOBUS

Керування навісним обладнанням ISOBUS ідеально інтегроване у термінали Varioterminal 7 та Varioterminal 10.4 (окрім версії Power). Керування навісним обладнанням здійснюється за допомогою терміналу та джойстика, додатковий термінал непотрібний. У повноекранному режимі Varioterminal перетворюється на повнофункціональний термінал ISOBUS.

 

 

 

 

SectionControl

Нова функція SectionControl дає можливість автоматично керувати секціями за сигналом GPS, залежно від необхідного ступеня перекриття. При використанні обприскувачів, розкидачів добрив та висівних апаратів з підтримкою ISOBUS можна задавати до 24 секцій. Це забезпечує високу точність результатів та економить посівний матеріал, добрива чи пестициди унаслідок виключення повторного внесення або обробки ділянок за межами поля. До того ж це полегшує роботу операторів як вдень, так і вночі.

 

 

 

 

Технічні характеристики

Fendt 927 930 933 936
Двигун
Номінальна потужність (кВт/к. с.) (ECE R24) 199 / 270 221 / 300 243 / 330 265 / 360
Макс. потужність (кВт/к. с.) (ECE R24) 199 / 270 221 / 300 243 / 330 265 / 360
Число цилиндрів / охолоодження 6 / водяне
Об'єм (см3) 7750
Номінальні оберти двигуна (об/хв) 2100
Макс. крутний момент (1450 об/хв) 1128 1248 1350 1488
Запас крутного моменту (%) 26 25 24
Паливний бак (л) 660
Коробка передач/МОМ
Тип ML 260
Діапазон швидкостей: Діапазон I – поле (передній/задній хід) 0,02 – 35км/год / 0,02 – 25 км/год
Діапазон швидкостей: Діапазон II – дорога  (передній/задній хід) 0,02 – 60 км/год / 0,02 – 33 км/год
Максимальна швидкість (км/год) 60
Задній МОМ (об/хв) 540E / 1000 або 1000 / 1000E
Передній МОМ (об/хв) 1000
Гідравлічна система та механізм навіски
Нагнітаючий насос (200 + 10 бар) (л/хв) 152 або 205
Управління заднім механізмом навіски Э/гідравліка
Макс. кіл-ть допоміжних клапанів
(стандартна комплектація) Версія Power:
4 (3) ел. Клапани
Версія Profi / ProfiPlus: 8 (4) ел. клапанів / важіль з хрестоподібною кулісою
Макс. зусилля підйому, задній механізм навіски на дишлі (даН) 11800
Макс. зусилля підйому, передній механізм навіски на дишлі (даН) 5580
Бак гідравлічного  мастила (макс. доступний об'єм мастила) (л) 87
Вага та розміри
Власна маса по DIN 70020 (кг) 10830 10900
Габаритна довжина (мм) 5655
Габаритна ширина (мм) 2550
ОЗагальна висота кабіни, стандартна/з VarioGuide (мм) 3322 / 3353
Дорожній просвіт з шинами 710/75R42 (мм) залежно від шин 575
Колісна база (мм) 3050
Ширина колії передніх коліс (мм) в залежності від шин 2100
Ширина колії задніх коліс (мм) в залежності від шин 1970
Мін. радіус поворота (м) в залежності від шин 6,45 6,58
електроустаткування
Стартер (кВт) 4
Акумуляторна батарея (В/А-ч) 12 / 180
Генератор (В/A) 14 / 2x160
Шини
Стандартні передні
Стандартніе задні
600/65 R34
650/85 R38
600/65 R34
650/85 R38
600/65 R34
710/70 R42
600/70 R34
710/75 R42
Опційні передні
Опційні  задні
600/65 R34
710/70 R42
600/65 R34
710/70 R42
600/65 R34
800/70 R42
600/65 R34
800/70 R42
Опційні передні
Опційні  задні
600/70 R34
710/75 R42
600/70 R34
710/75 R42
600/70 R34
710/75 R42
710/60 R34
900/60 R42